ЩО РОБИТИ, ЩОБ ВСЕ ВСТИГАТИ?
1. Все дуже просто, прискорте виконання своїх справ (швидко кажіть, швидко думайте, швидко дійте), а ще краще придумайте собі мотивацію.
Варто: переглянути свій розклад, скласти якийсь план (і виділити: важливі справи і другорядні), тим самим Ви виконуватимете завдання по черзі. Також не забувайте про відпочинок.
Читайте також: Найкращі інвестиції – інвестиції в себе
2. Ви завжди кажете «так»
Слід навчитися говорити «ні», якщо дуже багато своїх справ, або не піти на зустріч, якщо у вас немає настрою. Безвідмовність не призводить до нічого хорошого.
Варто пошукати мотивацію, варто подивитися на справи під більш позитивним кутом. Наприклад, виконайте роботу на добре – вас похвалить керівництво, а може і отримаєте премію, зробите прибирання – квартира стане чистіше.